2 PM MOTOR CO.,LTD

[vc_row content_placement=”top”][vc_column offset=”vc_col-md-6″][woodmart_gallery images=”77″ view=”grid” spacing=”30″ columns=”1″ lightbox=”yes” img_size=”800×475″][/vc_column][vc_column offset=”vc_col-md-6″][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

بهترین موتورسیکلت های سال ۲۰۲۰

بهترین موتورسیکلت های سال ۲۰۲۰ به انتخاب وب سایت RideApart معرفی شدند. با وجود این که بسياري از تولیدکنندگان در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا با شرایط سختی مواجه شدند، ولی در چنین شرایطی نیز موتورسیکلت سازان توانستند محصولات جدیدی را به بازار عرضه کنند که در ادامه با بهترین موتورسیکلتها آشنا خواهیم شد.

۱. تریومف ترایدنت ۶۶۰

بهترین موتورسیکلت های سال ۲۰۲۰

تریومف ترایدنت ۶۶۰ به عنوان یکی از جدیدترین موتور‌سيکلت های سال ۲۰۲۰ محسوب می شود که توانست از میان ۳۰ موتورسیکلت با کسب ۱۸ درصد کل آرا در صدر لیست بهترین موتورسیکلت های سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد. در این موتورسیکلت از پیشرانه ۳ سیلندر نمادین تریومف استفاده شده است که با قیمت رقابتی توانسته است نگاه بسياري را بخود جلب کند. پیشرانه ۳ سیلندر خطی این موتورسیکلت میتواند قدرتی برابر با ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳ نیوتن متری را به تولید برساند. همچنین برای این موتورسیکلت پکیج قدرتمندی از تکنولوژی های مدرن نیز در نظر گرفته شده است.

۲. بی ام و R 18

بهترین موتورسیکلت های سال ۲۰۲۰

شرکت بی ام و مدل کاملاً جدید R 18 را در ابتدای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد؛ موتورسیکلتی که از بزرگترین پیشرانه تخت بی ام و بهره می برد و طراحان نیز با ایجاد یک استایل کلاسیک این موتورسیکلت را بیش از پیش خاص کرده اند. همچنین خطوط رترو، لوله اگزوزهای چشم‌گیر و سیلندرهای بزرگ نیز در افزایش جذابیت این موتور‌سيکلت نقش بسزایی دارند.

۳. دوکاتی مالتی استرادا V4

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Translate »